fredag den 12. august 2011

Mit første blogindlæg

Mit navn er Jeppe, og dette er min blog.

Som ivrig amatørkok har jeg ofte gået med en ide om at lave en hjemmeside, hvor jeg kan publicere alle de spændende ting jeg laver i mit køkken. Samtidig har jeg også hurtigt forkastet ideen igen, da nettet efterhånden er godt fyldt af hjemmesider der præsenterer opskrifter på alverdens retter. Min tanke har derfor været, at endnu en hjemmeside hurtigt ville drukne imellem dem der findes i forvejen.

Nu bliver ideen så ført lidt længere ud i livet i form af en blog. Har selv ofte erfaret, at de mest spændende sider om hjemmegastronomi ofte har været blogs, og jeg er med ivrig læselyst vendt tilbage for at få inspiration til mine egne kokkerier.

Jeg håber derfor, at jeg med denne blog vil kunne give inspiration videre til andre læsere




Ingen kommentarer:

Send en kommentar